Tuesday, May 21, 2013

Sakit Gigi dan Air Batu Campur

haloo...its been a long time since i update my dearest blog...hahaha....tengah sakit gg nie....bahana mengidam nak makan abc...gigi yang jadi mangsa..huhu...mmg sangat TAK suka klo da skit gigi nih....mmg diakui sakit gg adalah sakit kedua paling sakit selepas sakit bersalin. MMG SAKIT...hahaha...bape kali aku sebut sakit dah...rasa nak g cabut gg la esok...biar kasi gigi batu sume...baru aku xsakit cmnie dah...hahaha...nak kene servis btol2 g klinik ni...cabut mane2 yang sakit...kali drill mane2 yang ade lubang..ehek..dalam sebulan mestii de seminggu aku kene ngn sakit gg nie...siap la..arini je mase tok dye wat aku menderite...esok siap2 gali kubor tok gg nie..ngeeehehe...okeh la...aku nak balik da nie...nak g painkiller bagi dye senyap kit tok mlm nie..dala kol 6 nak masuk kje plak...wat part timer kat Old Town White Cofee...sesiape yang nak order cupcake or kek...ley je mses no yang tertera kat entry sebelum ni...xpun jmpe I kat oldtown yeh...see ya!

No comments:

Post a Comment

thanks!:)