Sunday, January 20, 2013

My FrIEND, I and New Year...HAPPY BELATED BIRTHDAY AZIZAH!


Wow...memang terasa sangat lembap aku nye progree dalam blog nih...org nak masuk valentine aku baru nak citer pasal new year..ceh..sungguh 'windows 97'...haha...well..skang ni tgh outstation d KK for 2-3 weeks...da sminggu kat cni baru aku de rajin skit nak update blog...sori yeh kawan2 yang lme da tggu nak tgok gmba sndiri ken post kat blog aku nie..haha...
Gambar ni mase new year 2013 arituh...aka celeb bday one of my bff...zzah..great day we have...n meet new friend too..zzah bwk colleague dye mse kje tmpt lme lu...actually kekok gak sbb baru2 je knal..neway...3 of us enjoying ourself in our way...haha...gosh girls.(attn : Tieah Madian n Aceng Amoi Cina.its our secret?not anymore...sbb jap g aku nak pecah rahsia....hahaha


Picnic mase ni mule lmbt gk kot...siap2 kan mknan je nak dekat kol 4 baru ktorg bertolak dari rumah...ble picnic ngan kawan2..port nye lain dari picnic ngan family...hehe...they prefer kat Tanjung than kat Esplanade...p bagi aku...due2 pun sm...but klu picnic nak mandi manda...prefer kat Espanade kot..sbb kat Tanjung kawasan nye agak berbahaya...smpai2 tmpt picnic da nak kol 430..



posing lu b4 xtvt memanggang dimulakan...ehek



Dalam 5 minit ktorg smapi...kwn2 zzah lak smpai..for me its quite ok...p mmg la trase kekok sbb yang dtg...bersama family..haha...aku aceng n tieah minx diri jap...kte nak jenjalan area ctu,,,last2 ktorg g lepak kat stall abc...order abc n satay..haha

so we all da knyg tnpa tggu ayam yg di panggang..keke


Dah kenyang n zzah pun da mses tye mne ktorg....ktorg pun wat mke slambe je...haha..t zzah taw ktorg da sumbat abc n satay x ke kecik hati bday gurl..haha...smpai2 aym blom masak..n ktorg pun mmbzkan diri membantu apa yang terdaya..




fail!!xxxx--> dadih hasil air tangan Tieah Madian
This one is very frustrating...dadih yang cam sedap fail plak..mane xnye...mse tgh siap2 nak g picnic baru nak buat,,,hey2..x-x

smbil memanggang smbil men layang2..:)


N da tengah2 jalan udate blog pulak wat hal...asal la gmba xmo kluar....t aku nak save lam draft t xpasal2 lak entry arini aku g post bln depan..hehek

membzkan diri..haha..

makan time!!yum2


sungai kecik ni sangat seronok..bile ombak dtg...kat area ni jadi macam sungai..p ble surut..pasir je..hehe..

ombak besar...warning:red flag!

luv this pixca!

my bff!luv u girls! 

isn't this lovely?

great view..



Okay...smpai sini jer entry kali nie..lot of thing nak citer..p satu2 la keh..KK ujan je..plan nak ronda2 smpai pasar Filipin ptg nie..ujan pulok..aish..cancel plan btol...neway! good day everyone!^^

























2 comments:

thanks!:)