Saturday, January 26, 2013

Saturday....life is so BORED without friend!

Happy saturday guys!...huhuh...happy la sangat...kebosanan yang teramat dengan ketiadaan teman di negeri orang!grr...thinking of hang out n...erm....nak tgk wayang pun sesorang...walopun org x notice pun yg ktew nie sensorang tgk wayang...p xrse kesian ke kat diri sendiri?hahaha...demn its so aaaanoyying even only thinking about it....hurm...p mmg nak gak keluar arini...xpela kot stakat jenjalan ronde2 bndar KK nie...gpun dr minggu lepas da nak g godek2 kat mall Karamunsing which Sabah mini Lowyat...nnti la belah ptg kot pegi...nk tggu ke petang nye yang xtaw nak watpe...tgk tv pun alih2 chanel tue gak..since it got only 4 channel!hmmmmm...
Sejak2 mood CNY da start kat shopping complex....aku pun mngade la nak tunjok mook CNY aku..haha..xde mende len yang aku ske kalau CNY nie...sbb limau mandarin akan dijual cam 'cendawan tumbuh lepas hujan'..hamboi2 kaw...haha....n tadi pg..da bosan2 sangat....capture this pic...jan dok tgok crack kat my lappy...tgk limau je sudoh...hahaha


Haaa....xke sungguh cantik pic yang aku hambik nie?ehehehe...taken from my...

actually my dad punye...p haku peduli hape...da buat cam harta sendiri jerk..hahahaha

Jangan nak jakun sangat hokeh?ehehe...well..nnti aku g jenjalan kat karamunsing akan ku update tok korang yerh...juzzz wait...(entry nie xde pape moral pun.)..hahaha..k lah...its lunch time...have a blast day!!

P/S: mulai dari hari ni..blog ini akan mempunyai beberapa author lain...so...nntikan hasil tulisan keyboard dari mereka!see ya:)




No comments:

Post a Comment

thanks!:)