Wednesday, May 29, 2013

Red Velvet Cuppies utk hantaran

Assalam & Selamat Petang semuanya,
Ini adalah projek aku utk cousin aku yg akan mlangsungkan perkahwinan beliau pada 1st June nanti....aku plan nak wat RVC sbagai gift....awal2 aku dh book kat aunty aku nak 1 dulang hantaran utk cuppies aku...hehehe...jaoh tau cuppies ni terbang, dr Miri ke JB...harap nya selamat la sepanjang pjalanan :)  

ok lah, atas permintaan mak aku iaitu buat roses fondant sebagai perhiasan atas RVC tu nanti...mmula aku xnak buat sbb leceh kan..tp mak aku still pujuk aku, so aku wat je la...baru wat rose yg ke-4 aku dh marah2 (sbb rumit sgt2), dh la aku masih keras tangan lagi...aku kena wat 12pcs roses...well, kaler biru ok, sbb tema pgantin adalah biru...tp smakin aku buat smakin aku seronok sbb ianya mjadi...hehehhe....smpai 13pcs roses aku wat tau dgn gigih nya....

Roses tu aku dh wat awal dh, so mlm tadi projek mbaking RVC...bff aku ada pesan if ada balance RVC dia nak beli dlm 5pcs, so mmg kompom ada bahagian utk beliau...hehehe...pagi tadi pulak last part, pipe cream cheese frosting...sedap :D
ini keja aku ngan mak pagi tadi...selamat da RVC ni masuk box...simple but nice :P hehhehe...Tarrraaa, inilah hasil tgn aku yg xsberapa tu...cuci mata yerrr

dah siap pun.....aku tbgn lmbat pagi tadi, rush je deco2 cuppies ni

simple je ^___^ tapi aku sgt bpuas hati

No comments:

Post a Comment

thanks!:)