Thursday, May 23, 2013

Novel Sebenarnya Saya Isteri Dia (SSID)


Hye semua.....ini adalah kali pertama aku mnulis kat sini....hehehe...sebenarnya lenguh da leher aku ttunduk mbaca novel SSID, lakonan Izzue Islam & Tizz Zaqyah....best sangat2...slumber je baca novel time keja...hahahah...xkesah lagi kat CCTV kat office aku ni jnji dpt mlyn novel SSID ni...novel ni aku beli secara online kat Karyaseni Enterprise...semalam dh sampai novel ni tp aku ngan salwa ada projek yg tlampau bz tu yg mbataskan aku bkk bungkusan poslaju...so hari ni aku free kat office trus mrajinkan diri mrasmikan novel yg d idam2 aku ni...tp bila dh skali baca mmg lupa diri, akibat nak tahu ngan cepat plot ceta trus baca men skip2 je..well, mmg baca part "hapy" je..ahakkk....buyuk na aku tk...lagi pun ceta SSID ni ada tayang kat TV3 tiap hari Jumaat, 9mlm, slot Zehra...klau aku tlepas bole la tengak kat Tonton...btw, aku lom lunch lagi, jam dah 2.05ptg...lunch aku tadi dh tbantut sbb bekal yg aku bawak dr rumah dh basi..alahai, kesian nya prut aku ni..lapa 
:((

novel SSID yg d  idam2..hehehe

cute kan?? suka sgt tgk baju Tizz aka Syaf ..cantik sesangat

No comments:

Post a Comment

thanks!:)