Monday, December 10, 2012

Walking Dead will come back on February 2013

Fuh..satu tempoh yang lame nak tggu walking dead season 4 nie...huhuhu...aku dala peminat tegar an drama tuh..dala abis season nie lak byk tol tergantung..membuatkan aku geram-geraman..hahahahaha...ayt sesuwey tol...xcek lak sama ada walking dead da de versi gem..klu ada besh gak..ley lyn gem b4 tggu next season..
and love this new heroin..Michonne....sgt tough..sbb episod last mayb Daryl mati skali an si abg..Merle..sbb bersambung ke next season..Daryl is a good fighter..lam crita tue la..da nme pon crite kan..sbb pe aku ske an watak dye..sbb main weapon dye gne panah..best2...n michonne nie just gne samurai..kelas gituew..ngehehe
Michonne
Slen tue makeup zombie sgt kelas n real...ank2 buah aku yg tgk zombie2 lam crite walking dead nie ley mnggigil kot badan..sbb rpe yg sgt real..aku ingt lagi mase satu zombie yg makan Lori(watak)...kne bunuh an Rick...ank buah aku yg sorg tue mnjerit pastu bdn dye mnggigil...dasat tol penangan walking dead nie ke atas kanak-kanak under 3 years..hahahahaha...


thumbs up!

kewl x?hehehehe...ape2 pon...kne tggu thun depan gak la nak nk tgk kesinambungan episod walking dead nie...xrugi tgk crite nie sbb drama nie mmg klass!!..but warning for those who have heart problem..please take ur med b4 watch tiz drama:))

No comments:

Post a Comment

thanks!:)