Wednesday, December 19, 2012

Masuk Gua Part 2

Kali ni nak sambung entry Niah trip...jap lagi nak balik da...ni tgh gnti masa lewat masuk..hehe...
okeh, pjalanan masuk ke gua ambil masa kira2 1 jam..kalu jenis yg jalan laju...lam 45 mint da masuk gua kot...xtrase pnt..sbb smbil jalan smbil tgk pmndangan..trasa sgt best sbb jauh dr riuh rendah kota...


 Cuaca cerah d pagi hari menaikkan semangt je ktorg nak masuk gua. Memang dari mlm aku doa harap2 xhujan esok..sbb kalu hujan sgt berisiko nak masuk gua sbb jalan licin..nak nek bot seberang sungai pun pikir 2-3 kali lu..
tiz one is a very good view:)
starting point:)


torch light, gloves..checked!


bajet:)


0-0
gloves adalah pilihan..nk pakai boley..xnak pakai boleh..ikut keselesaan..tujuan gloves adalah sbb handle jambtan lam gua mmg diselaputi dengan najis burung.


mulut gua :)
di belakang adalah rangka rumah..kot??hahaha




the view:)


overly excited!


nice:)













lilin sebagai pengganti torch light..bijak?







tiz pic is one of my fav...superb!
 


Okay la..rsenye entry kali nie pun akan bersambung ke part 3..sbb aku pun da pnt nak upload gmba..hehe...next week will be on leave..so..see ya in 2013!







No comments:

Post a Comment

thanks!:)