Tuesday, January 28, 2014

DIY CABINET DAPUR

Assalamualaikum suma.. ujan xberenti dari semalam kat bumi Miri, mudahan hujan yang dibawa hujan rahmat.. :) Entry kali ni nak cerita pasal DIY cabinet yang baru je siap minggu lepas. Hasil usaha kitorg adik beradik, siap jugak la cabinet nie...walopun hasilnya xsecantik pro punya cabinet,, asal ada.Hahaha...part drilling, skrewing sume tu mmg aku xpegang la...lemah semangat aku nak buat menda2 macam tu suma.. Part yang aku ambik just part mengecat pintu cabinet. Kerja paling senang. Haha..but not actually paling sng, paling senang kerja bpk aku la...mandur. hahaha okai...let see hasilnye...aku taw mmg xcantik, but i still proud of ourself sbb berjaya menyiapkan cabinet dapur nie..hehe
out of shelek..haha...aku kaler je ikut suka hati :)



Project akan datang plak, nak buat floating cabinet, nanti aku update progress nye keh. Dhaaa~~

No comments:

Post a Comment

thanks!:)