Tuesday, May 22, 2012

Birthday Celeb 4 Jan,Feb,n March..plus Reunion wif Ghadis Insaf

peristiwa nie lme dah..baru arini aku dpt dr kwn yg baru nak email gambo..parti aritu wat ala kadar je..gpun plan last2 minute je...mlm nye aku n zed dok umah saynae..gpun mase tue aku bz an ape tah..untung2 dpt gak kawan yang sponsor kek..ehehehe
amacam?menggiurkan x?ehehehe..sodap pun sodap gak

aku ske part2 almond tue sesangat..ehe
walopun xbpe nak ramai yang datang mse tue(aku,zed,saynae,zzah,mean n sayha,n..)p ok la..enjoy gak la..cme byk mase perabeh kat mnghidupkan api tok pnggang aym..n tggu kwn2 yg xtaw nak bace jam..hahaha..sori gugurls..ehe..p neway..appreciate it so much..korang datang gak ka..ehe..ayam aku pun da nak dekat kol 2 baru siap pnggng...kebulur da ank2 sume..hahaha
bakat masterchef terpendam..ngee~

ahernye membara jugak arang aku:)
baru aku ingat..aritu ngam plak maulidur rasul..sbb tue de kengkawan yang datang lambat...sbb dorng pun ikut berarak..(konon nye la)..t korang balik cni kte gather skali g la..nak sume de meriah kit..ehe
akk2zz yg celeb bday..zzah,saynae,meant n sayha:)

i loke it nae!!..lom smpaikan hajat nak try buat..kek batik versi coklat cadbury..ehe..xde pun pkai coklat..p tnpe telur je...sgt sdap n sweet:)

aku ckp tdi masterchef tpndam..p lagat mak nenek jew..xley blah..

kawan  ku yang shantek:.nuramalina ibrahim..mke mak arab kau..

yang nie xyah nak pcaye..blakon lebey..haha

aku cakap dha...~~

kawan pelahap..hahah..bkn nak tolong!
neway,....ape2 pun aku happy aritu..stelah sekian lme dpt gak gather an korg..walopun xcomplete sume de..mila,peyra,sarah n apy...xpe..de mase kte plan g keh..mlancong kew:))..byk duwet kau...haha

No comments:

Post a Comment

thanks!:)