Wednesday, May 2, 2012

Obviously..I am twilight fan:)


Hehehe..aku maseh gak tak pueh t tgk blog aku nie..besepah..xckup mase la nak dok dpn pc m'ajuz blog..p da upload gmbar edward an bella nie buat aku ske sket tgk blog aku satu nie...hahaha..yep..i'm a big fan of twilight..tok twilight ep 1 aku da tgk 100 kali..klu ulang tayang kat aku...da ley hafal kot dialog..walopun x sume..p majority partnye aku tau dialog ape..hehe..sume ep da tgk..n excitingly nak tgk last part og breaking dawn...demn..nak abeh cam harry potter dah..kecewa giler aku harry potter da bish..p xpela..ksian kat pnulis xtaw nak reka idea pe..t ulang2 plak motif ctenye busan lak tgk..nie pas nie twilight lak abes...huhu..cte ape lagi aku nak tggu2 lepas nie..xpe2..skang aku tgh mood mlayan tv series..cte REVENGE kat starworld pun besh ape...



 Aku sangat berminat dengan jalan cerita twilight nie..walopun majority kwn2 aku ckp xbesh..p bagi aku..cte nie amatla besh..menusuk kalbu gituew..hahaha...

Harry Potter antre filem faveret spnjg zaman..


And citer terbaru(kalu kat US xbpe nak baru)..yang aku tggu2 stiap mlm Senin n Slase..

Jack,Emily and Daniel..


  
faveret karekter nie..heh


Kan best klo cte nie hari2 men..hari2 gak aku tdo lmbt..haha..then paginye akn lmbt jugak g keje..neway..hope lepas nie cte twilight n harry potter wat kzutan kat pminat2 dorg dgn mnmpilkan filem kesinambungan..hehe:)

No comments:

Post a Comment

thanks!:)