Friday, April 27, 2012

AIR PUTIH.


Skang nie aku tgh lam usaha nak mmperbanyakkn pngambilan air kosong lam daily life..huhu...aku mmg dari dulu lagi liat tol nak minum air kosong..sbb aku rase ble aku minum cam minum angin je..kembung perut..time2 air kosong diperlukan cme ble aku rase dahage sgt n tade air lain slain air kosong..huew2...aku mule da 2-3 hari lepas da..mule2 tue dengan rase nak muntah..sbb aku amek yang botl 1.5l tue ats desk aku kje..ble ingt nak kurus je..aku teguk smpai tekak rase mual..haha..mmg azam tinggi tol kali nie..aku jmpe akk yg jual produk Shacklee smlm..n dye ckp gak..cara diet pling simple n sgt mnjimatkan KOS adalah dengan memperbanyakkan minum air kosong..sangat simple p mende tue la paling liat nak buat..kan3..tapi da hari kedua n ketiga nie aku da ley trime..perut pun bkerjasama dengan baik..xde da mragam rase sebu sume..sbb tiap kali aku teguk tue..aku magine sgale lemak2 lam badan aku nie mengalir ikut air tue keluar plak t..hehe..mudah2an diperkuatkan lagi semangat aku nak kurangkan berat badan nie..:)..

No comments:

Post a Comment

thanks!:)