Friday, April 13, 2012

Edward Cullen, Isabella Swan and...Me?


hahahah..cali tjuknya..p ya juak la ku rasa bla bgun tdo marek...omg..pahal aku boleh termimpi psl dak duak..seingt aku..b4 aku tdo mlm marek xda juak ku tgga crita twilight ya..hehe..cali nang cali..dlm mimpi ku ya... ~~~Masa ya agik pagi..aku pun tgh bz2 polah kerja di rumah..bz mengemas..tiba2 jak rumah cam mok roboh diketok org...time ku mok bkk pntu ya ada juak ku nilit d tingkp..xnmpk da org..bkk ku pintu..unxpectedly alu jak dpn pintu rumah ku isabella swan n edward cullen..hahahaha(smbil menaip ku tergelak)..haha..trus daknya msuk rumah..aku dlm keadaan yg sgguh tejut beruk tgga daknya..n yala bella madah..daknya mok bertapok dari paparazi..haha..aku dgn peel kipas-sush-mati nya lari nait ats ambik tepon lam blit..hahaha..trun2 bwh ngegeh mok bergmba an bella..daknya pun leka jak klaka sma2 kdirik..kakya ku mdh mok bergmba an bella..edward mati2 xmok..smbg alu nya lam mimpi ku:(..bellaa cam kesian an aku nya pujok edward soh nya bergamba..lastly mok juak nya bergmba an ku..p bella jak la..edward ttp an kesombgan nya..haha..berayas bergmba an bella..kah2..~~pasya alarm clock tpon bnyi..n mimpi ku stop di cya jak.. hahaha..pk2 balit cali bena eh mimpi dak duak..adaka patut..yang calinya..bella n edward tutor melano!muahahahahahaha:))

No comments:

Post a Comment

thanks!:)