Tuesday, February 19, 2013

APAHAL HARI NI?

mowning...hai...arini bdn trase xbpe nak sehat...lenguh satu bdn..mmbuatkan mood aku nak g kje pun cam 50/50..p ble ingt arini de netball match plak..tpakse la aku gagahkan diri g kje..mngagahkan diri gak nak main ptg nie...ikutkan rase nak je aku trik diri...p disebabkan dah berjanji akn join...tpkse gak la aku main ptg nie..huhu...satu mende aku ske ble sakit nie...sbb aku akn xde slera nak melantak makanan...disamping membolehkan aku berdiet..haha..p tue la..sape lak suka sakit kan...mmg akan sentiasa dalam keadaan yang tidak selesa..kalau boleh nak baring je kje...
dalam sakit2 cmnie...ada gak mende yang aku ngidam nak makan..haha...nak mkn pretzel...nak makan mee jawa...adoh...dr semalam kot trase nak makan mee jawa..p blom tertunai g hajat hati ni nak makan..huhu...ingt nak kluar tghari nie..p mata lak mengagau minta dimanjakan....
adoiyai...pmikiran sangat x stabil bila dah sakit-sakitan cmni...mlm tadi lak mimpi macam2...10 hours of sleep...dahla mimpi yang memeningkan..no wonder la pmikiran sangat lemah dan fizikal yang kuyu je pagi2 cmnie...
nak layan korea pun cam xda mood dah...haha..masih mood kpoperzz g aher2 nie..tggu la lam 2-3 bulan..bosan la tu..aku kan jenis cepat bosan..
nak layan colleague borak pun cam malas...ikut sangat otak dan badan yang lemah...
nak windows shopping online pun bosan..duit lam bank pun tggl sejemput..dah hujung bulan katakan..
sampaikan nak tulis entry nie pun padam nak dekat 10 kali dek ayat tunggang langgang.............

No comments:

Post a Comment

thanks!:)