Thursday, June 14, 2012

something sticky and wet in my bag right now..huh!

huhu...hampeh tol..aku seluk2 carik handphone len plak yg aku dpt..mlenye pg tdi aku amek dompet pun asl lak bsh dompet aku..xde lak aku rse mende cecair aku bwk lak beg..mle aku bia je..ingt wap ke pe(sdapkan ati sndiri)..pastue..da smpai ofis..seluk lagi crik handphone lak..tgk2 hp aku da disaluti mende kuning!gosh!..pe mende lak nie...huhu..so..tndakan refleks aku adalah dengan mencium MENDE basah tue...huhuhu..teragak gak aku netaw kot2 ank buah aku sje nak crik pasal buang najis lam beg aku ke hape...amek2 bau sket..cam manis je bau nye..haha..(mesti da cuak sbb tkut bau len plak yg dpt..haha)..aku pun g la bongkar beg..rase2 cam kat airport plak..g godek2 beg sne sini..nsib lam beg aku xde byk harta sgt..aku da jmpe da mende nye..de ROTTEN BANANA in my beg right now n aku taw keje sape..huhu..
ank buah aku yg sulung smlm dok mkn pisang lam kete..tah ble mase lak dye g masuk lam beg aku..huhuhu..xpasal2 bau masam2 manis n fruit rotten smell lam beg..xpe2...balik t aku balas..haha!(actually xde idea pe nak tulis entry..lme sgt da xupdate blog..heee:) )

No comments:

Post a Comment

thanks!:)