Friday, November 21, 2014

TEMPAHAN CREAMY CREAM PUFF

Assalamualaikum...

Lama dah tak menulis entry di blog ni, lately ni bz sangat2...hehehe...Salam Jumaat semuanya, diharapkan sihat sejahtera hendaknya. Amin

Kali ni nak share picture Creamy Cream puff hasil daripada air tangan saya sendiri, Alhamdulillah telah mendapat sambutan daripada customer2 saya. Dulu punyalah payah nak menjadi puff saya ni sampai banyak kali try and error. Sebenarnya buat puff ni ada teknik nya tersendiri. Harus di fahami resipi sebaiknya.

Bab fillingnya pulak saya suka custard + whipping cream, memang mavelos ualls :)
Lemak berkrim dan sekali try nak lagi. Makan sejuk2 memang superbb. Okehh tak payah nak banyak cerita lagi. Jom tengok tempahan puff dari customer2 saya. Terima kasih customer kamek ;)









Sekian, Terima kasih

No comments:

Post a Comment

thanks!:)